W trakcie e-szkolenia dowiesz się w jaki sposób zrozumieć emocje własne oraz innych, jak przygotować się na niestandardowe i zaskakujące reakcje na zmianę oraz poznasz narzędzia przydatne do pracy z zespołem.
Zarządzanie w niepewnych czasach – w programie e-szkolenia uczestnik:
- dowiaduje się, jak jest postrzegana przez swoich współpracowników, podwładnych, czy przełożonego (często w wyniku takiej informacji
zwrotnej dowiadujemy się znacznie więcej niż w toku codziennych kontaktów), - uzyskuje pełniejszą wiedzę na temat swoich mocnych stron i obszarów wymagających rozwoju,
- może stworzyć swój indywidualny plan rozwoju zawodowego i osobistego,
- może bardziej adekwatnie planować i realizować ścieżki swojej kariery,
- może zwiększyć swoją efektywność i motywację do pracy.
Firmy decydują się na przeprowadzenie procesu 360°, kiedy chcą:
- Analiza 4 etapów zmiany – typowe myśli, uczucia, zachowania oraz kluczowe potrzeby w poszczególnych fazach zmiany
- Tempo przechodzenia przez zmiany. Postawy wobec zmian – przykłady.
- Co powinien robić szef „w punkt” – przydatne narzędzia.