Zaangażowany zespół
Zaangażowany zespół
to podstawa
Poziom zaangażowania pracowników w ogromnym stopniu przekłada się na efektywność funkcjonowania organizacji. Zaangażowany pracownik to osoba o silnej motywacji do pracy, która z entuzjazmem wykonuje swoje obowiązki, dzieli się pomysłami na usprawnienia oraz proaktywnie szuka rozwiązań pojawiających się problemów.
Po co realizować
Po co realizować procesy badania satysfakcji i zaangażowania?
Zaangażowani pracownicy identyfikują się z wartościami i celami firmy – czują się do nich emocjonalnie przywiązani przez co aktywnie działają na rzecz ich realizacji, co przekłada się pozytywnie na wyniki biznesowe. Organizacje, które dbają o odpowiedni poziom zaangażowania swoich ludzi odnotowują większą lojalność klientów, niższą rotację oraz mniejszą ilość wpływających zwolnień lekarskich.
Kiedy warto przeprowadzić
Kiedy warto przeprowadzić
badanie satysfakcji i zaangażowania?
Jeśli chcesz:
- Otrzymać informacje na temat mocnych stron i obszarów problemowych organizacji widzianych z perspektywy pracowników
- Wzmocnić identyfikację pracowników z firmą przez odwołanie do ich osobistego doświadczenia
- Określić główne czynniki wpływające na motywację i (nie)zadowolenie pracowników
- Zapobiegać rotacji pracowników przez wzmocnienie ich zaangażowania i identyfikacji z firmą
- Zdefiniować obszary i kierunki działań, które mogą kształtować pozytywną zmianę i wzrost zaangażowania pracowników
- Zwiększać efektywność zarządzania, przepływu informacji i komunikacji wewnętrznej.
Pomożemy Ci osiągnąć takie efekty
Jak to zrobimy przy pomocy
Jak to zrobimy przy pomocy
badania satysfakcji i zaangażowania
Opracujemy badanie /
kwestionariusz
Zaprojektujemy przebieg badania, dostosujemy dotychczasowy lub przygotujemy autorski kwestionariusz badania, dostosowany do specyfiki Twojej organizacji, jej wartości i celów strategicznych
Wesprzemy
w komunikacji procesu
Zadbamy o odpowiednią komunikację procesu adekwatną do specyfiki organizacji, doradzimy jak przygotować Zespół do przeprowadzenia badania
Przeprowadzimy badanie
satysfakcji i zaangażowania
Zrealizujemy badanie z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi internetowych, z zachowaniem najwyższych standardów poufności
Zarekomendujemy
kierunki rozwoju
Przygotujemy opracowanie wyników ilościowych i jakościowych badania, sformułujemy wnioski i zarekomendujemy efektywne kierunki działań rozwojowych dla Twojej firmy
Podsumujemy
proces
Podczas spotkania z omówieniem wyników i wniosków, przekażemy rekomendacje zmian i kierunki dalszych działań wpływających na zaangażowanie pracowników
Wesprzemy pogłębienie
wyników badania
Pomożemy przygotować i przeprowadzić spotkania z pracownikami, mające na celu wypracowanie optymalnych rozwiązań i zaplanowanie wdrożenia pozytywnych zmian (grupy focusowe)
Chcesz otrzymać więcej informacji na temat
badań satysfakcji i zaangażowania?
Znajdziemy dla Ciebie
Znajdziemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie (łac. RESOLUTIO)
- Potrzebujesz porozmawiać z konsultantem na dowolny temat związany
z oceną i rozwojem pracowników, zespołów lub firmy? - Chcesz upewnić się, czy Twoje pomysły zmierzają w dobrym kierunku?
Proponujemy coś więcej niż tylko usługi i narzędzia.
Skorzystaj z naszej ekspertyzy i umów się na bezpłatną konsultację.
Chcesz przeprowadzić badanie satysfakcji i zaangażowania, ale mierzysz się z:
- Niepokojem o niskie wyniki zwrotności badania?
- Sytuacją, w której część pracowników (np. produkcyjnych)
nie posiada dostępu do komputera służbowego? - Ograniczonym zaufaniem związanym z poufnością procesu?
Zaopiekujemy te obawy!
Zaopiekujemy te obawy!
Wiemy, jak poprowadzić kampanię informacyjną dla uzyskania najwyższych wyników zwrotności w badaniu (70 – 90 %)
Na bazie wieloletnich doświadczeń wiemy jak zaprojektować kampanię angażującą do udziału w badaniu. Przez cały okres badania zapewniamy uczestnikom dedykowany Help Desk dotyczący kwestii merytorycznych i technicznych.
Badanie realizujemy za pośrednictwem autorskiej platformy internetowej, ale także tradycyjną metodą (papier-ołówek)
Przygotowując badanie bazujemy na funkcjonujących w organizacji rozwiązaniach lub projektujemy optymalne dla danej sytuacji.
Zapewniamy najwyższy standard poufności i bezpieczeństwa procesu
Nie udostępniamy indywidualnych danych związanych z konkretnymi odpowiedziami w badaniu nawet na wyraźne żądanie organizacji. Dbamy o odpowiednią komunikację procesu.