Przeprowadzenie audytu
Przeprowadzenie
audytu
Zakres audytu determinuje metody pracy i oceny, które mogą skupiać się na obserwacji pracy handlowca w terenie, zastosowaniu symulacji odzwierciedlających realne zadania w pracy czy różnorodnych narzędzi, testów i kwestionariuszy oceny kompetencji sprzedażowych. Uczestników obserwuje zespół doświadczonych ekspertów, którzy na podstawie wspólnie zgromadzonych danych dokonują analizy wyników i uzgadniają finalne oceny.
Po co realizować
Po co realizować audyt standardów sprzedaży i kompetencji handlowców?
Dzięki rzetelnym i kompleksowym wynikom oceny w krótkim czasie, dowiesz się, które ze standardów sprzedaży nie są realizowane w efektywny sposób oraz które
kompetencje mają kluczowy wpływ na wyniki zespołu sprzedaży. Dzięki precyzyjnej informacji zaplanujesz usprawnienia oraz adekwatne ścieżki rozwoju swoich handlowców. Zoptymalizujesz działania rozwojowe skupiając się na aktywnościach i szkoleniach dopasowanych do zdiagnozowanych potrzeb i zaoszczędzisz czas oraz budżet. Podniesiesz zadowolenie Klientów i zwiększysz przychody swojej organizacji.
Kiedy warto stosować
Kiedy warto stosować
audyt standardów sprzedaży
i kompetencji handlowców?
Jeśli chcesz:
- Sprawdzić czy przyjęte standardy sprzedaży nadal przystają do oczekiwań rynku i przynoszą najlepsze możliwe efekty
- Wdrożyć nowe oczekiwania stawiane przed zespołem handlowców i uniknąć kosztownych błędów
- Zidentyfikować przyczyny braku realizacji celów sprzedażowych
- Poznać mocne strony, potencjał oraz obszary rozwojowe jednostek i całych zespołów handlowych w kontekście stawianych celów i oczekiwań
- Ustalić priorytety rozwojowe w zakresie wiedzy, umiejętności i postaw podczas realizacji zadań przez handlowców
- Zbudować lub wzmocnić zaangażowanie handlowców
Pomożemy Ci osiągnąć takie efekty
Jak to zrobimy?
Jak to zrobimy?
Opracujemy
kryteria oceny
Zidentyfikujemy obszary i aspekty, które powinny podlegać audytowi, zbudujemy profil kompetencji kluczowych w kontekście osiągania celów sprzedażowych
Dostarczymy
narzędzia
Opracujemy lub dobierzemy narzędzia i metody pozwalające rzetelnie zaobserwować realizację standardów sprzedaży, zmierzyć i ocenić kompetencje handlowców
Wesprzemy
w komunikacji procesu
Zadbamy o odpowiednią komunikację procesu adekwatną do specyfiki organizacji
Zrealizujemy
audyt
Przygotujemy proces oceny od strony merytorycznej oraz logistycznej i zrealizujemy go w trybie indywidualnym lub grupowym, w formule on the job, stacjonarnie bądź zdalnie
Przygotujemy
raporty
Przedstawimy indywidualne i grupowe wyniki badania w przystępny i czytelny sposób
Udzielimy
feedbacku
Podczas indywidualnego spotkania z informacją zwrotną omówimy mocne strony i obszary rozwojowe ocenianych
Przekażemy
rekomendacje
Na bazie wyników badania udzielimy rekomendacji rozwojowych, a w razie potrzeby wesprzemy w zaplanowaniu dalszego rozwoju
Podsumujemy
proces
Podczas spotkania z omówieniem wyników i wniosków, przekażemy rekomendacje dotyczące utrzymania / zmiany standardów sprzedaży oraz rozwojowe dla grupy badanych pracowników
Zaciekawił Cię temat przeprowadzenia audytu standardów sprzedaży i kompetencji handlowców? Jeśli chcesz otrzymać więcej informacji w tym zakresie, zapisz się do naszego newslettera.
Znajdziemy dla Ciebie
Znajdziemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie (łac. RESOLUTIO)
- Potrzebujesz porozmawiać z konsultantem na dowolny temat związany
z oceną i rozwojem pracowników, zespołów lub firmy? - Chcesz upewnić się, czy Twoje pomysły zmierzają w dobrym kierunku?
Proponujemy coś więcej niż tylko usługi i narzędzia.
Skorzystaj z naszej ekspertyzy i umów się na bezpłatną konsultację.
Chcesz wdrożyć audyt standardów sprzedaży i kompetencji handlowców, ale mierzysz się z:
- Obawami, czy zewnętrzna firma będzie w stanie dopasować metody oceny do indywidualnych potrzeb Twojej firmy?
- Niepewnością, czy eksperci rozumieją Twój biznes oraz będą w stanie zadbać o obiektywizm oceny oraz rzetelnie i trafnie ocenić handlowców?
- Niepokojem, że handlowcy będą podważać uzyskane wyniki i oporować przed wdrażaniem działań rozwojowych i zmian?
Zaopiekujemy te obawy!
Zaopiekujemy te obawy!
Nie oferujemy
gotowych rozwiązań
Przygotowując audyt standardów sprzedaży i kompetencji handlowców wypracowujemy rozwiązania indywidualnie dopasowane do celów i oczekiwań naszych Klientów. Odpowiadając na nietypowe uwarunkowania projektów stale rozwijamy nasz warsztat.
Pracujemy z dużym zespołem doświadczonych ekspertów
Działamy według wewnętrznych standardów i procedur dotyczących pracy z zespołami sprzedaży, tworzenia metodologii audytu, zawartości merytorycznej i zawartości materiałów, weryfikacji jakości opracowywanych raportów itd.
Działamy zgodnie
z zasadami etyki
Jesteśmy otwarci i uczciwi w stosunku do osób biorących udział w naszych audytach. Dokładamy wszelkich starań, aby atmosfera podczas oceny standardów i kompetencji sprzyjała ujawnianiu mocnych stron i potencjału handlowców oraz była rzetelna i dawała bazę do ustalenia optymalnych działań rozwojowych.